Tekstit

HHM-treenin viikot 1-4: Onneksi saa juosta

Täytyy näköjään jälleen todeta, että olen joiltain osin valitettavan huono multitaskingissa. Helmikuussa piti keskittyä erittäin työlääseen kirjallisuushistorian tenttiin, joten miten kävi blogille? Edellinen julkaistu postaus on helmikuun ensimmäiseltä viikolta. Kirin nyt kuitenkin postaamaan tämän koonnin puolimaraton-harjoittelun alkuvaiheilta ennen kuin blogitaukoa tulee kokonainen kuukausi täyteen. Ellei minulla olisi ollut valmista harjoitusohjelmaa seurattavana, kuka tietää vaikka juokseminenkin olisi päässyt helmikuussa nuupahtamaan tenttiin valmistautumisen täyttäessä lähes joka ikisen päivän. Kun juoksut ja muut treenit oli saneltu valmiiksi, niille kuitenkin löytyi aina aikaa. Kuinka ihanaa olikaan lähteä liikkeelle tuntikausien istumisen jälkeen! Työskentelyn tauottamisen merkitys on noussut aivan uudelle tasolle korona-aikana.  Sain vihdoinkin asuntooni ruokapöydän ja tuolit! Garminin kevyin puolimaraton-treeniohjelma lähti maltillisesti liikkeelle puolituntisilla kevyen t

Horisontissa Helsinki Half Marathon

Oletko sinä harjoitusdata-addikti?

Ylikierroksia, erilaisia väsymyksiä ja himmailua

Miten rytmitän työskentelyä kotona?

Elokuva-arvostelu: Brittany Runs A Marathon

10 aikomusta vuodelle 2021

Vuoden 2020 hyvätkin puolet

Onneksi joulu tulee

Maratonin jälkeen: nälkä ja väsymys!