Tekstit

HHM5-treeni, viikot 3-4: Shortsikausi on avattu ja kelloni mielestä olen rasittunut!

Helsinki Half Marathonin vitosen matkalle tähtäävä harjoitteluohjelma on jo puolessavälissä! Kolmas treeniviikko sisälsi tähän mennessä suurimmat viikoittaiset juoksukilsat, kun taas neljäs eli viime viikko oli keventelyviikko, jolloin lenkkien pituudet ja tehot ottivat hiukan takapakkia palautumisen edistämiseksi. Samalle viikolle osui hienoinen aikataulutushaaste, kun viikonloppuna juhlimme 95-vuotiaan kuoromme vuosijuhlia, mikä tarkoitti pitkää päivää ensin vuosijuhlakonsertin, sitten päiväjuhlan ja lopuksi iltajuhlan merkeissä. Minkään sortin lenkillä ei ollut toivoakaan mahtua sellaiseen päivään, joten lauantailenkki siirtyi sunnuntaille, onneksi onnistui näin ja vuorossa oli hyvin kevyenpuoleinen pitkis palautteluviikolla.  Viikko 3/8 Maanantai: ala- ja keskivartalon kuntosalitreeni Tiistai: intervallijuoksu 4 km, 5x400 m 7:05/km Torstai: kevyt juoksu 4,5 km Perjantai: koko vartalon kuntosalitreeni Lauantai: pitkä lenkki 7 km, välillä kevyesti ja pieniä pätkiä tietyillä vauhtitav

Top 10 juoksijan mietteet lomamatkaa suunnitellessa

HHM5-treeni, viikot 1-2: Vihdoin saa juosta kovempaa!

Hiihtoloman jälkeen juoksua lisäten... kunnes

Kuntosalitreeni Runna-sovelluksella

Top 10 suunnitelmat vuodelle 2024

Uusi vuosi, mitä kuuluu?

Top 10 miten ratsastusharrastus on muuttunut 10 vuodessa